حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان
سرخط خبرها

هافبک بارسلونا در راه لیگ عربستان!

  • کد خبر: ۲۰۵۱۴۲
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
هافبک بارسلونا در راه لیگ عربستان!
هافبک پرتغالی اتلتیکومادرید که به صورت قرضی در بارسلونا بازی می‌کند به احتمال بسیار زیاد راهی لیگ عربستان خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ژآئو فلیکس یکی از خرید‌های بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. این هافبک پرتغالی عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا داشته و از بازیکنان تاثیرگذار و موفق تیم در فصل جاری بوده است، اما بسیار بعید است که قراردادش تمدید شود.

فلیکس با اتلتیکومادرید قرارداد دارد و به صورت قرضی راهی بارسلونا شده است. او از یک طرف به خاطر صحبت‌های جنجالی‌اش و از طرف دیگر به خاطر شادی گل بعد از گلزنی برابر اتلتیکومادرید نزد هواداران تیم مادریدی به‌شدت منفور شده است و به همین خاطر همه پل‌های پشت سرش را برای بازگشت خراب کرده است.

از طرف دیگر باشگاه بارسلونا به خاطر مشکلات مالی توان خرید دائمی این بازیکن را ندارد و اتلتیکومادرید با پیشنهاد بارسلونا برای ادامه حضور قرضی این بازیکن مخالفت کرده است.

فلیکس گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید است و به همین خاطر تیم مادریدی رقم بالایی را برای فروش او درخواست کرده است.

او مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار گرفته است و احتمال حضورش در لیگ عربستان بسیار بالاست. الهلال تابستان گذشته به این بازیکن پیشنهاد بالایی را ارائه داد، اما او تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود و باید دید آیا این بار راهی لیگ عربستان می‌شود یا نه.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->